Hoofdkantoor

We zetten ons gezamenlijk in voor het verbeteren van de bedrijfsvoering. Dat doen we ook vanuit ons kantoor in Utrecht. Daar komen we om samen te werken en van elkaar te leren. We houden regelmatig brainstormsessies en leiden hier onze trainees en consultants op. Het is ook een plek voor interessante ontmoetingen en informele gesprekken, waarbij er altijd ruimte is voor een kop koffie met een collega.

Bekijk vacatures in Utrecht

Sales

Onze salesafdeling zorgt voor uitdagende, leerzame en leuke opdrachten voor onze Trainees en Consultants. Door veelvuldig contact met opdrachtgevers weten onze Accountmanagers precies wat er in de markt speelt, welke behoefte er is en welke trends en ontwikkelingen er zijn. Zo zijn zij in staat om organisaties te adviseren en duurzaam verder te helpen bij lopende of toekomstige vraagstukken. 

''Zelfstandig op pad en persoonlijke ontwikkeling. Daar haal ik voldoening uit in mijn werk.'’ - Vincent, Accountmanager.

HR

Wij geloven in continue ontwikkeling als basis om samen steeds beter te worden. Persoonlijke ontwikkeling en echte aandacht zit dan ook in ons DNA. HR is de afdeling die verantwoordelijk is voor ontwikkeling en behoud van onze medewerkers. De afdeling bestaat o.a. uit onze Talent - & Professional Development Managers en onze collega’s van Learning & Development. We begeleiden onze medewerkers zo goed mogelijk op professioneel en persoonlijk vlak en stellen het loopbaanpad van iedere individu centraal.  

Marketing

Team marketing staat centraal binnen de organisatie en is vaak een verbindende factor tussen alle afdelingen. Communicatie een stapje verder brengen, dat is wat we doen. We zorgen voor de juiste boodschap voor elke doelgroep en zijn betrokken vanaf concept tot realisatie van een campagne. We houden overzicht via een echte helikopterview, bewaken de kwaliteit van alle uitingen en hebben ook oog voor detail. Creativiteit staat ons op het lijf geschreven en we zijn verantwoordelijk voor onze Brand Story. Samen op weg naar Zero Admin. Maak jij je toekomst ook nu?

“Van (n)iets iets megatofs maken. Je krijgt hier de vrijheid en eigen verantwoordelijkheid om iets op poten te zetten. Impact maken zit hier wel goed!” - Anne-Claire, Online Recruitment Marketeer. 

Recruitment

Recruitment is een vak apart en binnen FITZ zet deze afdeling zich in voor de beste employee experience. Recruitment is het visitekaartje voor iedereen die een eerste contact heeft met FITZ en bij ons op gesprek komt. Het team is verantwoordelijk voor het recruitmentproces van A tot Z. We helpen elke dag veel mensen naar een volgende uitdaging in hun carrière. En daar kun jij een bijdrage aan leveren! We doen telefonische prescreenings met kandidaten, voeren gesprekken, organiseren (online) in-housedagen, kennissessies en blijven onze systemen innoveren. 

BPO & Services

Trainees en Consultants werken over het algemeen op locatie bij de opdrachtgever. Echter ondersteunen we opdrachtgevers ook op afstand op het gebied van salarisadministratie. Hierbij nemen we vaak de complete salarisadministratie uit handen en fungeren we tevens als adviespartner. Zo helpt het team van BPO & Services zo’n 250 opdrachtgevers bij het verbeteren van hun HR processen en verwerken zij zo’n 3800 loonstroken per maand! Dit alles in het eigen software pakket van de opdrachtgever. 

Backoffice

Zonder sterk fundament is een (interne) organisatie nergens. Team Back office omvat zowel IT, finance, sales support en – hoe kan het anders bij FITZ zelf – personeels- en salarisadministratie. Processen stroomlijnen, een fijne werkarchitectuur, zorgen dat de organisatie in control is, onze back office regelt het! Voor vragen omtrent uren, salaris, het wagenpark, werkplekken, contracten, budgetten en nog veel meer ben je bij hen aan het juiste adres. 

“Onze klanten en onze mensen continu beter maken; dat is onze passie! FITZ is een dienstverlener en opleider voor iedereen, want je krijgt zelf de regie over je carrière.'' - Jochem Kentgens, CEO.

Directie

Onze directie is vierkoppig en bestaat uit een Algemeen- , Commercieel- , Innovatie- en Financieel Directeur. Ze staan in het hart van onze organisatie, wat resulteert in korte lijnen vanuit de operatie naar directie en andersom. Eigenaarschap wordt gestimuleerd vanuit directie, waardoor er een cultuur heerst waarbij iedereen gelijk is en we ons met z’n allen verantwoordelijk voelen voor de duurzame groei van FITZ.    

Bekijk vacatures in Utrecht

Nieuws & ervaringen van traineeships

25 april 2023 - Een traineeship biedt veel mogelijkheden als kickstart van jouw carrière. Het allerfijnst aan een traineeship is dat het niet uitmaakt waar je vandaan komt of wat je achtergrond is, of je nou net uit de schoolbanken komt of al enige werkervaring hebt.
Krijgen urgente cliënten altijd voorrang op cliënten die al 4 jaar op de wachtlijst staan? Zomaar een vraag waar je als zorgbemiddelaar mee te maken krijgt. Bij Zorgon vinden we dat zorgbemiddeling echt een vak is. Daarom starten we binnenkort met een één-jarig traineeship over zorgbemiddeling. Wil jij graag een cliënt met een zorgvraag op het juiste moment zorg bieden? Ontdek of het Traineeship Zorgbemiddeling bij jou past. 
Veel uitzendkrachten, geen grip op de personeelskosten, vertroebeling van de rollen en een onderlinge cultuur van naar elkaar wijzen. Een mooie uitdaging voor ons binnen een van de verpleeghuizen van een Nederlandse VVT-organisatie. Het doel? Iedereen, van teamleider tot planner, de tools bieden om hun eigenaarschap te herpakken. En dat lukte!
Wil je niks missen?

Benieuwd naar ons laatste nieuws, komende events of actuele vacatures?

Ja, hou mij op de hoogte!

FITZ heeft in totaal 4 jaar de FD Gazellen-award gewonnen in de categorie grote bedrijven.

Login